Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
Raining again and again .
Tuesday, November 15, 2011 • 5:09 PM • 0 Buah Tangan

Hey hey guys . td bgun tdo punye lahh lmbt sbb hujan . ngee :D . tgu org pggl kuat-2 bru lahh bgun . haha , sape agg klu bkn MAMA .2-3 times kne panggil 'angah...angah....bangun...pkul 7 dah nie' . then igt plak cian kt along . sbb die SPM . so kne tlg die bngun awl ciket .then , mandi stgh jam . stay up with slice of bread n nescafe . klu tade hot wter 4 breakfast mmg x SAH lahh nmenye . klu sape-2 nk blnje breakfast , kne order hot water , xkesah air ape pun tp bkn 'MILO' ... eee , xsuke milo . hehe , sape nk blnje aku kan , belagak . haha .
then , ape agg a ? bgun-shower-stay up-solat sbuh-breakfast ... haaa ! naik kete pg sekolah . ngntuk sgt , smpatt agg tido dlm kete . hehe . :D , dat late father's daughter . igt ke Alyaa dtg but absent so lepak dgn miya,anis,faziera,jehan,mai,isam,intan.............and bla bla bla .
punye ckp lbeh ... ngantuk so kami tido dlm class . xkesahh ahh sbb cg sume x ngajar and stay on eyes kat budax-2 SPM .

    tido ats meja .. sleep tight ! then , ade org bngun kan  . info mama and papa dtg ambekk awl . tp best lahh jugak kan . lepax sne bleh tgk movie 'FLAT 3A' and 'RAYA TAK JADI' . aku most like it when tgk nge kwn-2 . happy and suke gelakk . that why i said , friends most important but klu plih kwn yg xjadi . xjadi jugkk kan .


    so , pandai-2 lahh korang cri kwn kay . aku penah kene lahh . kwn staback . gile ! so , pass 2 mmg b careful gile kwn ... so , remember , guys is always rite . then , balik , mkn , mndi , solat , onl and text with my love ones . korang dahh tau kan ? so , no need to ask ;) . b4 mndi , die ade call and kteorang bork jap and mndi ...

     esokk nk pg sekolah ke x ea ? emm , alyaa kureng chat dat y die absent . tp esokk die cnfem dtg . auu lahh ehh . malas xdtg . rajin....
ntah lahh . depends on ma mood ==' .
kay , next post . lovyaaaaa nazmilalola . nape lalola ? ntah .... :D

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)