Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
some1 ask me to update my post =X
Sunday, December 4, 2011 • 3:27 PM • 0 Buah Tangan

Assalamualaikum semua . mesti korang b askin urself kan . sape org yg suh aku update post . ahaaa ,
some1 spexcial got called him friend (bff) -bekas typeware padang negare =X .
die kawan aku je . not morre than dat . ye suh aku update ea sbb ye suke bace blog aku kot  entire of my life is list here . lame dahh x update sbb sekarang macam-2 mslh yg xputos-2 dtg . yeap , memang ujian dan dugaan akan dtg kat kite . tp kadang , aku sedih nape ade dugaan yg boleh memeningkan aku sampai mcm nie . THANKSGOD (: sbb bg dugaan kat aku . lu tade masalh takk dinamakan HIDUP . kita hanya mmpu merangcang yg BESTBEST tp Allah yg ten2kan . HAHA -,- zack cakap aku mcm ustazah .LOL xD
aku takk sebaik kaum hawa yg lain ponn . aku nie hanya insan yg biase vs lemah . banyak melakukan keslhn kat muke bumi nie . masalah mcm yg datang kat aku . tp Alhamdulillah , sabar jugakk aku .
um , sekarang aku sakit-2 badan lahh . bkpe auuu . hehe xD best jugakk baring je keje . kepada SI DIA - xpayah ahh ata text agi . tade mood nd sakit :| huehuehue .

aku harap die bace lahhh .  letakk dalam FB kan public sangattt . tak suke ahh lu org tanye asl ? nape ? uh , ade yg like plak . kat blog nie . org hanye mmpu bace je nd comment too lu yg jd fellas aku lahh . lu tak de kene mengena . takk payah nk meggatal comment HAHA(* pening*)
almost tiap2 hari kan . sejak-2 nie . ade je tak kene nge kami . padahal mslh kecik je kot nd bolehh jugakk xdinamakn mslh . humm , im tired of dat one . bile text je ade jee xkene . haihhh ! what ll goin on with our relationship . nape die sll je mood takk okay ? what wrong with him haa ? then , bile text takk eply . then , bnyakk kali dahh ckp ''bg b mase'' . ahhhh ! im fed up with dat word !
the end . takk nakkk ceter dahh sal kami . biarlahh kami selesai sndri dgn cara kami . betol x ?
let him b . aku mmpu bersabar je dgn die . tp igt sabar pon ade tahap die jugakk . umm
k lahh . salam nd happy sunday xD

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)