Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
HE GO BACK TO HOSTEL :') NAK NANGES LAA..
Monday, January 2, 2012 • 10:09 PM • 0 Buah Tangan

tuan punye badan :')
JANNAH LOVE :)
Assalamualaikum wbt :')
semalam kiteorang nk spent together long time nite nge die .
smlm jugakk kami text lhaa . then , aku g bndar jakk g beli stationary forr
school . then aku balek ade ahh kul 1 lebihh cz mama bwk round-2 kat bb .
tgokk org go head :) smbil aku beli brg , smbil text die .
hehe aku tlg die pack barang utk die balek asrama laa . hehe thru textin .
cweet z ? auwww .. aku balek then text die ahh . but dgn x sengaje aku tertido :'(
OMG ! kesian kat die :'/ nape laaa bodooo sgt aku tertdo smlm .
arghhhhhhhh ! benci gile laaa . aku sbnrnye nk laa textin smpai pg mcm bese laa nge die .
tdo-2 ponn pass smyg sbuh :') then aku bngun pg xd kul 12 g2 ahh . tgk hp , ade 8 massenge :o
kejut berukkkkssss aku . kasar x bahasa ? soryyy . sekali sekala .due kali due kala kann ..
haha :) emm . tgk msj die bnyk ngatt . tp 1 sifat die nie bt aku sayanggggggggggggg nge die . muah3!! die paham aku laa . yee , mmg kami dah lame knl ,.since f2 laa . wauwwww !
dats why kami kenal hati budi maseng-2 . nasebb baik die tahu aku tdo . tp aku nyesallllll gile laaa. smlm nape yg mate aku baik sgtt boleyy tdo awl . ? dahh laa smlm hari lastt die duk umah . i mean , die daa nk g asrama kan . tapi b bwk hp g asrama ;) haha . mcm bese laa . aku paham schedule die kat asrama . padat sikettt laaa .sekolah asrama penuh kan :) laengg sikett kan . haha :D
hmm , biase nyee kami akn text laa lam kul 11 lbeh mcm 2 . melainkan klu die xd prep mlm . asenyee f5 nie ssh sikett ahh nk textin . masing-2 myb sibukk sikett ahh . yelaa SPM kann . mcm b cakap katt aku . tahun 2012 akn ade peperangan lam setahun . bendera peperangan SPM 2012 akn dinaikkkn nd kite semua kne tkrkn dari 'lepax kat umah' mnjadi 'study kat umah' . haha . sooo funnyyy ! nd pass peperangan . bendera ENJOY akn dturukn . nd kite smua FREE AS BIRDS FLYING IN THEE SKY ! wohoooo :) mase 2 mmg bnyk plan kami berdua :) muah muah muah ! takk sabar oden . tahu x ? haha . aku suree SPM CANDIDATE 2012 punn xsabar sgtt nk free . tp takut ahh nk SPM . InsyaAllah , kami akn lakukan yg tebaik nd paling baik demi mase depan kami semua . Aminnn ya rabil alamin :) aku harap die jage diri kat asrama utkk akuuu (:
k laaa , nti mlm kiteorg akn text !! yeahhh ! aku misss die sgtttt-3 !
k laa .
Assalamualaikum wbt ..ehhh !
p/s : jangan tido lewat2 . esokk sekolah :D

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)