Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
2syen :') ♥
Thursday, March 8, 2012 • 12:39 AM • 0 Buah Tangan


♥Assalamualaikum wbt peeps ! tido dah ? meh ahh jenguk nd leave footstep cini jakk :D
sebelum tido bace ahh story siket baru senang siket nak ngatuk kan :')
first aku nk bersyukur ke hadrat Ilahi sebab sampai sekarang im still alive . thanks God 

kau orang dah makan ? yang belum too pegi ahh makan . aku nie suka makan malam-2 . ahu ahu laaa :p
jangan tanye okay ! xd pergi 2syen macam biase lah kan . egt ke aku g nie lewat doh padahal cg belum masuk pon lagi .
malam nie acc admath --'' fav benornye sebab suke dengar cg tuu cakap . Ya-Allah , kalu kau orang dengar dia cakap . perghh ! macam artis :d haha . ye ahh kelakor lahh . bese yang bising sekali aku nd da geng lahh . dok dok p-kah . haha xd
then tunggu punye tunggu . cg mansor pon masuk cakap cg admath xdek malam nie . xegt nak info malam nie xd 2syen . haha -,-kadang rase cam tension jugak . ye ahh admath too . subject penting kot.

then faris panggil aku soh teman yee g makan kedai depan kat futsal ohh . aku pon ajak ahh p-kah ,anis .
faris too bff aku jee .no moreee kayy --'' faris yang twin nge faisal ohh . faisal ade got . jalan kaki ahh malam-2 . ade orang lanje okay lalu haha . btw thanks alot . what i got for dinner is MAGGI GORENGG ! perghh ! spicy sangat ! p-kah order gtuhh . haha !yang kelakar nyee due orang twin ohh memang kirenyee ANTI PEDAS lah ! bagi dieorang rase . naik air mata ! hahaha ! kelakar laa lelaki takut pedass :D okay i think im too much ! setiap orang citarasa laeng-2 kangg :) oyeah !

ehh peeps ! ngantuk x agi ehh ? tido laahh awal2 . esok sekolah -,- tido yee . aku xpe ade ke laeng selain b'blogging ehh iaitu buat NOTA SEJARAH BAB 2 ! ke ade orang nak tolong buat ? dipersilakan -,- okay-xdek orang nak tolong haha B-)
k laa sayangg ! may i go for da next post ? okay Assalamualaikum


 GADISEMASA 

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)