Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
Friday, April 13, 2012 • 4:50 PM • 0 Buah Tangan

MUKA DOK WAPE NOK SENDIKKK :O
Assalamualaikum peeps . 10 april 2012 . aku dengan member-2 kadet polis yang lain ade perbarisan kor kadet polis yang diadakan di BALAI POLIS GONG BADAK . memang sejuk gila cuaca pagi tu and berlawanan dengan nyee ape sayang ? *PANAS kot . perghh ! macam artis rasenyee diri tanpa bergerak pape nd betol-2 focus depan matahari . huhhh ! dalam 1h gituhh ahh kiteorang diri . ramai jugak . dalam 20 sekolah and masing-2 t'diri 34 pelantun kadet polis . ramai jugak yang FAINTED and MOST CRITICAL IS SAWAN ! ade lah same form batch dengan aku nie . yeahh cuaca macam nak bunuh orang kot . panass gila . kesian kat kami semua eh . kene berdiri and menghadap matahari pulak tuu . peluh tuu soh kabo ahh hihi. sebaris nge aku ah dia(hidden name) memang seram gila kot tengok dia . macam orang kene rasuk . Allah ! kesian nyeee . memang badan dia confirm sakit . sebab mase dia jatuh dalam keadaan badan dia keras . then ade orang angkat dia ape seme then kul 10 lebih cam tuu lahh perbarisan pun tamat . eh dah laa lapar tahap gaban sorang sorang . polis x served makanan or air pun untuk kami . aduhaiii nape macam nii -.- then cikgu pun bawak kami semua makan kat tepi pantai gong badak tuh . haha best kot main kat playground dengan @alyaashuk (my yayang ) then lepak nge faisal,hamirul nd safwan . pehh buat lawak soh kabo ah . nak pecoh perut . haha ! then lam kul 11 lebih kami tolak balik lah kat sekolah . dalam kul 12 lebih sampai sekolah . then aku nge @alyaashuk pun take time tido dalam musolla :') memang tak belajarlah kami . ye ah penat sangat kot . kami kene stayback kat sekolah sebab f5 ade kem pukul 2.3o nanti . so rehat ah kejap kan ? :o haha . then bla bla bla

Assalamualaikum
♥GADISEMASA

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)