Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
my post buffering ._. to my prince :*
Wednesday, September 12, 2012 • 6:14 PM • 0 Buah Tangan

he tagged me this 2011's photo ! GL SPM sayang !
mana satu sayang saya ? yang encemm tuh *jelly haha ! K.yang center tuh laa my shweeetheartttyyy :*
Assalamualaikum sayang.agak-2 nya awak macam mana kat asrama tuh ? hows your examination past and after ? saya rasa awak okay just baru-2 nie awak frustrated sebab mokmekk awak dua mata lagi nak A kan sayang ? hmm.you better than me sayang.baru nie dah dapat 6 A's tak silap saya kan.wahh !  awesome *british slang is ACE ! nye future husband saya.InsyaAllah :') sempat lagi doa kejap.lol.np pelangi senja.lagu sedikit kejiwangan so post pun dah macam declare sungguh-2 kan ? act kami break for awhile sebab nak study.mula-2 memang tak selesa then dah lama.we make it excellent :') ye laa, selain KAMI.kami pun kene fikir kan pasal SPM ~> OUR FUTURE ! tanpa masa depan yang cerah, hubungan pun boleh jadi malap.so kami dah buat ONE PROMISED ! jeng jeng -.- mana boleh bagitahu.hanya KAMI yang tahu and janji yang kami buat hitam putih dulu masih kami pegang sampai sekarang.Alhamdulillah still terpelihara.HIS TARGET IS STRAIGHT A'S IN SPM !! orang sekolah asrama sains penuh lain siket :D haha.kalau dia baca post nie confirm marah sebab aku cakap cegini.dia akan cakap *haish kita sama jela* haha ! panggilan famous samaran aku panggil dia 'ORANG BIJAK' and he called me 'ORANG RAJIN' haha ! skill nak relplied ! hiii what ever it is saya rindu dia sangat-2 tau.kalau aku tulis pasal dia memang besok pun tak habis :) nak buat cegane lagi kan ? hmm.hah ! dia tak pakai phone dah.lepas spm baru pakai balik.i'm glad to hear that.aku nak dia focus on study sungguh-2.kalau dia bawak phone pergi asrama confirm contact sokmo --'' bukan tak nak text awak tapi kita masing-2 kena focus study sungguh-2.ibarat kan dah pecutan terakhir spm dah ehh.di ambang peperangan dah ! trial baru nie pun rasa macam mandi hujan je duduk dalam dewan.nervous punya pasal.hah awak ape tahu.heee just kiddin'.eh ingat lagi RUGBY LOVE ?! saya kan dah janji nak ingat kan awak lepas kita habis spm.RUGBY RUBYY RUGBYY !! haha awak juga nak saya ingatkan awak kan.so you ve to do it.biar impian saya tercapai.haha.ehhh biyy ! awak kena PLKN kan ? hmm.saya tak kena pun.hope awak happy dapat pergi.i wish too tapi dah bukan rezeki saya.mama siap cakap lagi 'alhamdulillah angah tak kena plkn'. err -.- mama cakap because angah had an asthma laa sayang. and i just effing shut my mouth.me said 'okay' then *buat muka macam the rock* she do that because she care and loving me :') last kami text bila dia dah sampai asrama :') last text *miss you* ! merintih perasaan ini *lirik lagu punya pasal :/ and i'm okay haha ! *jerit dalam hati,saya pun RINDU   AWAKKKKK ! dia text pun pakai hp kak dia.hehh ! dia datang time raya haritu.and i just shocked berukkkkk lah siket.sebab sebelum tuh we having crisis siket.and he explained me dari A~>Z .kenapa lah aku banyak sangat prasangka buruk *hatuk pale dinding ! and i think sampai sini je KOT entry aku untuk masa nie :') assalamualaikum CINTA ZACMIEYY <3

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)