Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧H.I.M♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Friday, January 13, 2012 • 11:08 PM • 0 Buah Tangan

keep askin what i wrote on my chick ? :o
ohh my.. haha :) ( <3 MZ)

ZACK

MIMIE

Assalamualaikum ol my readers :) sihat semua ? hope u ol in good cndition yeah !
hmm . let me askin u somethin , how ur school dude ? is everythin keepin naissss ? hope dat so . hmm , readers.. please prating forr me nd ol SPM CANDIDATE 2012 yeah ? please :/ ur prayer is d best foee uss :) bile turn korang . aku yg akn kedepan doakan utk korang . bile kite sekali bt baik nge org , orng kan 1000x bt baik nge kite :)  keeping it well yeah . OPS ! terlebihhh sudaaaa .

depends on my title on d top ! korang raseee aku nk talking about who ? MZIBMZ :)
lastday , die bt BANG BANG BOOM kat aku ! :'DD ROTF ! eeiii , kekadang raseee geramm jugekk :P . mase kieteorang ngah textin' . ade lahh no 013... nie kol aku yhen paaa sudahh dk cakap . so say it' HELLO , SAPE NIE ?' mcm bese ahh . senyappp jeee . aku ponn offf lahhh . foee d second time , same no kol aku agg . pass 2 , bnykk kali sgtt . ade ahh 8x kol aku tp silent :| .
'i got MAD ! nd i say kalu xnk cakap . off-2 ahh ! dokk molekk sgtt kol malam-2 ' ( dalam keadaan benganggg x terkateee ) then , bile aku cakap mcm tuuu . die cakap ' ILOVEYOU' !

then i keeping my mouth silent . shocked gile ! but im still silent . then dye cakap nk kenal bolehh x ? (dalam lorat kelantan* kadang dokk paham*) so , aku pon ckp ahh 'au' . then kiteorang sembang punye sembang ------>  jap ehhh ...............................................


continuee again :) td mama sruh ttp wireln japp . masalah teknikal jap :)
hmm , kite stop kat mane ? haaa .sembang  mcm-2 . kadang aku cam jugakk dye , kadang x jugakk . confuseee :OO then . lame gileee kot ckp ade ahh 12 hours nd moreee . terkejut x ? haha :DD
yg bt aku xperasan dye tuu . sbb smbil aku calling smbill tuu kiteorng masihh text . agak-2 nyee gune 1 tngn saje yuuu . haha :) tereerr sgt tuu :D LOL . then , aku dh fed up , sbb die ckp dye suke aku , nk kenal nge aku nd bla bla bla . . . moreover , aku takut jugakk . sbb dye kenal seme ttg aku :') naissss sgtt tu ! pass ohhh , aku  dahh fed up nd aku ponn berkerass nge dye . aku ckp aku nk tido nd aku ckp AKU TAK SUKA dye . haha ! thennn , dye begging aku spye x letak agg call .
aku marah-2 then die ponn panggil aku 'sayang........' aku senyap . dye ponn senyapp ... (dengar bunyi cicak je) .... dye ponn pngll sayang , yunkkkk . haha !

aku ponn jerittttttt ahhhh ( bbbbbbbbbbbbbbbbbb!!!!!!!!!!!!!!) then dye punyee lahh gelakk besar(smbill begging mitakk maaf :P) aku punyee lahh bengang mase tuu dahh tgh periodpain- sakit perutt ! HAHA :D but im stilll smiling . yg nie pasii NON FAKE :DD . then , dye pujuk aku . sbb aku betol-2 marah dgn dyee . dahh laa mcm-2 dye test aku dgn penyamaran yg bernamakan FAHMI :P (name sape lahh dye ciplak tuu) adoyaiiii-,- mcm-2 lahh b aku nieyh !
thenn ... tibe masenyee die pujokk aku ( *light off*) haha . ! gataiii x ...




The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)