Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
2012 (Y) thumb
Saturday, February 4, 2012 • 3:46 PM • 0 Buah Tangan

Assalamualaikum tuan kedai :)
kay-2 nie time aku photoshoot .
acc aku d suggest kan pakai baju kurung.
haha utk jadi kan theme
'akubudakampung'
macam too la kot ;)
by da way , aku suka sangat .
thanks guys who were in time !

they said : fuyoo , gambaq niey tip top
i said : ye ke ? muke cam takot je nk tengok cam
they say : hang tengok cam too time nervous tp kami boley feel
i said : okayy , talk to my hand
haha ! jahatt x aku ? thanks to abg boy nd da gang !
cousin aku eyy mang terer gila kot.
x terer sbb ape dah ambik jurusan 'photographer'
banyak gila nd sume cun depa punye gagets kat umah.
haha . aku cakap cm nie because cousin aku orang peneng .
lu korang nk jadi model . just askin him at
muka buku : M Syaz Syammer Zaly
keep lookin' cheers :D

HELLO STUDENTS !
im sir masri gonna teach u grammar today !
bhaaha ! nk tunjuk laa kau still students .
ehh , niey last day of school .
so kene gatai pakai baju pj .
sbb nanti ade pesta sembah-menyimbah air .
ops ! tp yang menyedih kan kejakk jee .
sbb CIKGU ROSLAN IS COMING !
naseb bek aku tak kene sound . fuishhh !

heyya ! im 17|mimie|smkpn|lookin' for success
budak suka lepak pantai :)
angin kuat sangat mase nieyy . musim tengkujuh eyy.
tp ade jugakk orang mandi pantai ish-3
suddently , nampak laa cikgu noraini .
then pegi laa lepak nge dye nd anaknye girl yang comell :)

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)