Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
About my lovely naught handsome lover love little brother ♥
Sunday, March 25, 2012 • 1:34 AM • 0 Buah Tangan

Assalamualaikum peeps ! sorry lambat :') eh kawan -kawan nd al my readers .
im sorry for tak bagi tahu kau orang semua tentang adik aku . aku aku start
operate on 19/03/2012 | 7.0o am :'( gambar yang comel kat atas nie time first
day masuk wad . time nie tak operate lagi . check up before operation buat .
InsyaAllah everything gonna be okay :') doa doa samesame
 ♥ thankyou 





Assalamualaikum sekali lagi(tak jawab dosa tau ) . nape muka nampak cam tak happy kan ? this is because  adik aku akn dipanggil untuk  di operate . tunggu name kena panggil lah . gelisah je muka adik kan . Ya Allah , betapa risau nyee kami sekeluarga time nie . aku tengok muka adik pon *rooling my tears fast ! tsk tsk .time nie papa yang ambik gambar adik nie . mama beri adik kata kata semangat supaya adik kuat semangat . adik aku tahu dia akn d operate but he still cool macam kakak dia nie  ♥  sayang adik sangat sangat :*
 Assalamualaikum kali ke-3 eh lenguh dah jawab ? haha -.- jawab ah . pahala
lagi banyak . tak nak pahala ? hehe sume orang nak pahala kan ? (how i'm stupid)
gambar kat atas nie pulak . after operation . adik still tak berapa sedarkan diri
sebab dari ubat bius yang tak habes-2 lagi . Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi
kerana semua nyaa berjalan lancar . thanks Allah :') sekian lah post saya pada
malam nie . Assalamualaikum semua :')


 GADISEMASA 







The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)