Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
alhamdulillah :') iloveyouMZIBMZ :-*
Sunday, March 4, 2012 • 1:36 PM • 0 Buah Tangan

Assalamualaikum fellas :') harap kau semua sihat nd happy (: k laa semalam aku tido awal gokk ahh sebab egt ke b x text aku . then bangun xd tengok dia text aku . ask for applogize nd he said dat he love me very much ! ohh my.. lega plak . tapi aku xrespond pon kat dia. hmm i think i need more space nd time :| bukan senang nak terima nie sume kan ? wbyguys ? i think similar nge aku kan ? hanya Allah swt nd orang yang sekeliling aku je thu dat ILOVEHIMSOMUCH ! kq ghah xboring boring bagi aku strange to thru ol dis nge patient . untung dapat sis in law macam dia kan? alhamdulillah . . ye ahh aku dh anggap kq ghah maca, family aku sendiri . also along (: always think how to settle dis silly probs . thankmuch ols' . appreciate it so much ! kq ghah cakap esok dia test jpj . wish u luck my sis (: i know u can do it . xsabar nk round-2 nge kq ghah . hehe xd . hope he ll be with me soon . i mean cuti 9hb nanti laa . lu duk umah pon xpegi ane-2 jugak kan . harap aku dan dia b alright nd fine . Amin~ sayang MZIBMZ sangat sangat ! dats ol . nk mandy semayang plak :D hari nie banyak keje kene wt so so mandy lewat . heu heu (: byebye Assalamualaikum semua :')

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)