Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
Ya Allah give me strange to thru ol this :'(
Saturday, March 3, 2012 • 4:22 PM • 0 Buah Tangan

Assalamualaikum wbt readers/fellas (: Ya Allah berikan lah hambamu ini kekuatan dalam menghadapi semua ujian yang kau berikan untukku supaya aku terus bersabar dengan cubaan sekarang ini Ya Allah . semalam aku tido awal sangat . ye ahh ase dok larat sebab baru pass simbah air mata eyy . sekarang telaga dah kering so so susah nak simbah air mata agi . aku tido dalam pukul 9 lebih gituu laa -,- ye ahh tido lewat-lewat pon nk wat nape kangg . semalam alyaa text aku sebab alyaa egt aku xtext dia cause of ralik sangat text bf aku . padahal xsama sekali ponn . sedih nyee Ya Allah . then alyaa adviced me to make me feel like dulu ahh . but totally i cant alyaa . then aku xreply text die sebab t'tidowhile tunggu alyaa habes tusion semalam . soryy alyaa . sebelum text alyaa . kq ghah(sis in law) text aku for nasihat kan aku suh aku banyak-2 bersabar nd solat hajat . nd aku buat semua yang kq ghah suruh . thanksomuchh kq ghah sebab paham aku yang lemah nie. banyak yg kq ghah adviced aku . nd aku malah ohh nk story kat sini lagi (sebak okayy) then along banyak jugak nasihat kan aku sebab dia orang yang paling dekat nge aku sekarang . terimakasih along :') then aku tido nd along kejutkan aku lam pukul 2 cam tuu lahh . along cakap die call kawan z sebab along nk cakap nge z but kawan z cakap dia akan text lu jupe z .dats all nd along soh aku continue my sleep as well . mata aku totally bengkak sangat . ase macam xlarat nk bukak . over sangat lu dalam keadaan macam nie. then along kejutkan aku lagi dalam pukul 3 . along cakap z nk call aku nanti . dengan mamainyee aku bangun nd tunggu call dari die . tp xde ponn . along pon soh aku tido balik ==' . aku tido lah sebab semalam lain macam jee ase ( dok larat vs tekanan jiwa) pah tuu along masuk bilik aku nd bagi hp aku kat aku balik . tengok tengok z text aku (.............bla..........bla.............) bakpe dia dok reti sangat nk xplain ke aku ? gantung aku xbertali lagi . aku xtahu punca dia wat gi tuu ape ! sedihhh sangatttttttttttttttt ahhhhhhhh -,- dia cakap dia x cara hp pon minggu nie . ye aku tahu dia cibuk sangat tp susah sangat ke nk text sepatah ke aku . at least bagi lahh text . sekurang kurangyee 1 min jeee . tolong lahhh b :'( syg dokk sanggup gini
then dia suh aku tido sebab ye dok leyy mikir ag sebab mase tuu tgh sibuk kemas dorm . dkpe ahh . he totally change alot . dia bukan MZI yang aku kenal dulu :( bakpe jadi gini ! ape salah aku sampai ye buat aku gini ?
aku dah give up dengan niee sume . aku xboleh terima ape yang dia buat . aku nk tunggu je UCAPAN'ILOVEYOU' dari dia tapi semalam xdek ponn . aku miss dia yang dulu -,- kembalikan MZI yang aku kenal dulu . yeee ade hikmah sebaliknyaa tapi... :'(( i cant accept ol dis while . . tabah kan laa hatiku ini ya Allah ! aku xnk tinggalkan dia . ILOVEHIMSOMUCHH !
aku xkn bagi respond dah kat dia selagi dia xon . . ASSALAMUALAIKUM

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)