Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
Tuesday, March 27, 2012 • 7:21 PM • 0 Buah Tangan

♥Assalamualaikum wide world . . i'm sorry sebab lame tak post something -.-
aku rase dah malas nak care mende-2 gini . sebab sekarang aku fikir exam . 
tapi bile setan-2 yang tidak penah di undang nie datang menggoda . ade ahh rase
gatai je nak onl :( bile lah boleh control . tapi kan guys .aku dah boleh dah contol * show off 
haha tade lah sampai nak show off . hmhh mnde aku ngarut ehh ? aku rase cam bengong siket akhir-2 nie .
maybe ade kesedaran selepas melihat budak-2 SPM ambik result . haha ye dok ?
lepas orang dapat result kan . aku onl ah jakk pas balik sekolah then uhh rase cam AWESOME !AMAZING !PROUD ! 
ramai yang post die orang punye result . ade yang STRAIGHT A'S ! and so on. 
aku tak rase die orang nak menunjuk . bagus lahh . result yang cemerlang atas usaha masing-2.
CONGRATULATIONS GUYS ! awesome sangat result korang . bagi yang tidak berapa bernasib baik :o keep urself up kayy .
jangan penah give up kayy . yeah ! pandai nyee advice orang kan ? -,-dah sape plak nak advice aku eyh ? lol
kayy lahh . almost nak masuk maghrib dah . sembahyang dulu then tution plak . malam nie BAHASA INGGERIS !
jyeah ! usaha ke arah SPM . haha Assalamualaikum readers :') cium peluk semua

♥GADISEMASA


The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)