Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
bismillahirrahmanirrahim :'(
Thursday, March 15, 2012 • 11:06 PM • 0 Buah Tangan

slow slow to step forward InsyaAllah :')

Assalamualaikum semua :') goodnight and sleeptight bagi yang dah tido . sorry readers semalam ialah hari yang amat pedih untuk aku lalui sebab semalam dah berakhir sebuah hubungan yang indah antara aku dan dia . semalam memang pedih/sakit/sedih and macam-macam perasaan yang menyelubungi aku .semalam jugak memang aku tak boleh terima dengan pemisahan aku dan dia . yeap , there's always b a reason on what had happened to us . Allah swt sahaja yang paham isi hati aku . subhanallah ! aku memang tak boleh terima. t'lampau sakit untuk aku lalui semua nie sorang diri . semalam aku tido lewat sebab tengok movie (kal ho na ho) satu agi aku memang tak boleh tido d sebabkan mikir semua nie . yang aku terkejut sebab kiteorang tak penah ade problem pape tetiba jadi macam nie.nie yang buat aku betol betol shocked culture :'( then aku tido sebab aku takut mata aku lagi bengkak gila esok sebab aku kene temankan kawan aku bowling besok .aku tak nak pergi tapi kite kene jaga hati kawan plak walaupun mood aku mase too down sangat sangat . hanya mampu berdoa supaya aku diberi kekuatan olehNya :'( then he always text me and i ve to ignore it for awhaile sebab lagi aku text dia , lagi sebak aku . so macam biase bangun then mandi . pagi xd rase tak larat sangat mybe sebab banyak sangat nangis kot :'( pas mandi then siap-2 dia kol and cakap nge along on col laa . tetiba bunyi kereta . out of blue , dia datang umah . aku sendiri tak tahu . serta merta aku tak jadi pergi teman mmber aku bowling . im soryy sa :/ aku harap mmber aku paham ahh -.- then aku jadi lemah when i face to him . ohh my..
then dia pujuk aku . holding my hand i let him go again -.- dia tak berhenti henti pujuk aku until he said he said ' sayang , b nak balik dah ey ' he still call me 'sayang' nd called himself as 'b' ohh my.. i miss our moment ! then he said ' peluk la b untuk kali terakhir ' kali terakhir ? aku ............. (secret)
then dia cakap kalau dengan melupakn dia buat aku lebih tenang . just do it ! no way b ! aku xkan buat macam 2 and tak nak buat macam tuu . then dia cakap b pun xkan buat pergi bodoh dengan melupakan sayang . okay then dengan nasihat dia and nasihat aku punye bff alyaa . aku lebih tenang and i mula fikir positif :') thanks so much semua . tapi honestly aku cakap aku masih lemah untuk lalui nie semua tapi InsyaAllah in couple days i'll be alright as usually . aku tak akan lupe janji aku pada dia. dia suh aku janji supaya focus on spm. dont think about couple yet ! okay i'm promise so are u too :') Alhamdulillah maybe nie memang jalan terbaik untuk aku dan dia . yeah ! focus on spm dulu then baru fikir step forward . aku sorang je tahu what reason dia buat semua ni and i can accept it fully dengan redha . Ya Allah berikan lah kejayaan di dunia and akhirat kepada aku dan dia . makbulkan laa doa ku dengan kami akn bersatu kembali suatu hari nanti and jadikanlah dia sebagai jodoh ku yang sah Ya Allah . seperti mana yang dia juga inginkan begitu . tiada siapa yang dapat mengganti dia dalam hati aku :') okay laa i think sampai sini sahaja post aku . if i ve a chance i ll post again . just wait for my new post kayy . Assalamualaikum

 GADISEMASA 


The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)