Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
InsyaAllah everything gonna be fine
Sunday, March 18, 2012 • 6:18 PM • 0 Buah Tangan

♥Assalamualaikum peeps ! nie adik aku . name dia muhammad azzerieqq syahdaniell :) for short just call him daniell .tapi aku panggil adik lahh hehe . besok adik aku akan menjalankan operation tonsil . tonsil ? ape too ? macam ketumbuhan dalam tekak macam too laa . kalau xbuang tonsil too mybe can damage mende lain pulak . macam demam selalu nd so on :O act i got worried thinking of him . sekarang adik aku dah ade kat wad dah . besok pagi-2 operate . so aku absent ah 1 hari besok . aku nak tengok adik aku . want to accompany him so he wont be scare :'( InsyaAllah everything gonna be okay . aku sayang sangat dia nie . he always make me happy with his laugh . awesome sangat ! thanks God because give him to me :') adik jangan takut . i always here for u as mama ,papa,along,baby and mok . we always here for u . aku tahu adik aku seorang yang kuat semangat . hmhh pape pon aku mengharapkan doa korang semua supaya semenyee akan okay . and operation ll not take long time . kayy laa . . Assalamualaikum readers
 GADISEMASA   


The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)