Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
sharp 7.00 a.m tadi adik operate :'(
Monday, March 19, 2012 • 11:39 PM • 0 Buah Tangan

OLD.TOWN ♥ WHITE.COFFEE


♥Assalamualaikum peeps ! Ya Allah seriously rindu bebanyak kat adik aku kat atas 2 . he my bro :') I♥lovehimsomuch :') pagi xd aku bangun pukul 10 lebih . hehe ye ahh kan xpegi sekolah xd . dapat izin dari cikgu because ingat ke nak pegi hospital time adik operate . then mok (nenek) wake me up from sleep and she said : angah bangun !pukul berapa dah nie . pegi kol mama tanya kabo adik 2 macam mane . adik dah kena operate pukul  tadi . aku pon kejut gile sebab semalam mama sempat balik umah mase nak ambik along untuk hantar along keje . mama cakap adik akan di operate pukul  6 pm . aku pon ughhh ! why why why mama tak ambik aku . tapi sokaii aku paham . mama kene teman kan adik dalam bilik bedah 2 . papa pulak got fever . papa tak balik jugak rumah sebab teman kan adik semalaman . nasib baik papa dapat tido dalam VVIP ROOM . dah lahh nanti kene pegi ostation kat KL plak -.- hmhh then aku bangun macam kilat then pegi kol papa . papa cakap mama dalam bilik bedah tunggu adik . along mmber dia hantar p hospital balik kerje xd sebab mama and papa tak le ambik along . busy kot :o sokai kadang aku rindu sangat adik .macam-2 d tanya kat kepala aku eyh . adik macam mane ? makan tak dia ? aku nak jumpa adik aku ! petang xd mama balik hantar along kat rumah . mama story laa kat aku sal adik . eh malaihh rasonyaa nak cerito di sini . next time yeah ! sekarang they doesn't coming home yet sebab adik tak nak makan so tak boleh keluar wad lagi lah nampak nyee -.- adik kene makan , macam mane nak baik . xd aku dengar mok cakap nge mama on hp ahh .katanya adik demam lah ! OMG ! risau sangat lahh aku macam nie . aku nak gi hospital lah ! besok aku pergi sekolah :') kayy lahh Assalamualaikum
 GADISEMASA 

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)