Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
camping perdana veryy OHSEM :D
Wednesday, June 27, 2012 • 1:41 AM • 0 Buah Tangan

Assalamualaikum readers. hope kau orang semua foinee :) i'm sorry for not update aku punye blog. sekarang nie mood kurang baik,semakin busy dengan homework nd berbagai bagai kerja yang belum di bereskan . huh ! CAMP PERDANA ! at - BUKIT GUNTONG . pergh best gila kot camp kali nie . Alhamdulillah pergi dan balik dengan selamatnyee :) sorry title pasai camp neh takde photo nak upload sebab pergi sana bukan bulehh bawak hp. cam pulak tak ingat nak bawak :-/ photos cam semua ade dalam cam cikgu . nanti bodek cikgu suh upload dalam facebook neh ;) kat sane banyak xtvt yang adventuresss giler nd ohsem sangat ! surely rugi gile kalau orang lain tak masuk . puas hati lhaa . first time masuk camp kene masak sendiri :) hihi kite nie bukan lah pandai sangat masak tapi ilmu tuh ade lah ciket-ciket :o

first day :-
sampai sane dalam pukul 9 lbeh kan kami diberi masa kalau tak silap dalam 1h cam tuh laa untuk dirikan khemah . then siap-siap kemas barang .then 5 orang dari setiap unit kene stay kat tapak camp untuk sediakan makanan untuk 15 orang yang lain lhaa . ade lah jadual masing- masing .15 orang yang lain pergi dengar ceramah tentang perubatan dekta dewan terbuka smk bukit guntung . bulehh tahan best jugak lhaa sebab aku pun ade ciket-ciket menjurus ke arah perubatan jugak .InsyaAllah :) bile siap dengar ceramah . kiteorang turun nd makan masakan dyeorang . haha --'' bukan main sedap lagi . tambah-2 agi cikgu yang tolong dyeorang masak . kiteorang makan nasi putih+telur dadar+sadin nd bla bla bal bla (malas nak story dah)
tapi yang pasti ade night walking dalam hujan,jungle trakking,buat menara paling tinggi,mencari harta karun ..... yang pasti best sangattt


The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)