Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
dia adik.dia cousin.dia kawan.dia kekasih.dia musuh.dia segalanya :')
Thursday, September 13, 2012 • 10:48 PM • 0 Buah Tangan


Assalamualaikum duniatengah buat apa too ? eh aku cuti 3 hari 3 hari 3 hari . err dok cukup ouh ? haha haih dok sedar-2 lagi dah nak exam.SPM is just around the couner lah ! tak silap aku dalam 53 days lagi kot.kira naya tak sampai sebulan lagi tolak makan minum rehat. bla bla bla . wah-3 pandai nye aku bermusyawarah kan ? haha insyaAllah.eh lari topic lah pulak nya -.- comel tak sebelah aku nie ? oyeahh that my cousin.gambar nie di ambil masa hari raya.time family aku and family julia pergi kenduri kat mana entah. dok ingat dah.koya kami ork.ambik gambar depan cermin.dah lah orang ramai.err effing care people ! haha *cubit pipi sebab mulut celupar. sorry :') begging. haha macam kau orang tidak pernah melakukan aksi sebegini.haha.kata mama, tak payah nak cover sangat la.orang bukan kenal pon.i mean mama cakap masa aku makan laa.sebab makan nie sokmo nak cover.eeeuww --'' tapi tingkah laku kene laa jaga.cover siket :) that what im gonna talk about tonight.nama dia julia ayunny hazwany jafri.sedak name tuh ork.tengok orang lah :) thanks to julia sebab always ade time aku senang or susah.time aku masalah, dia always ade tepi untuk support aku and everything she do it to make me happier ever.that why she everything to me.hari tuh dia nak buat cover lagu ape erk.rasenye ainan tasnim kot- aku suka dia. cewahh ~ pergi pantai, duduk berhadapan dengan sunset kan.so baby ( adik aku ) tolong record vid dia lah.parody kot sebab mulut je gerak.suara ainan tasnim dia rembat.lol.she was funny too. tengok lah oneday lepas SPM kita buat cover nasuk book record gitu eh.haha saje je nak suka-2.bukan ape sangat lah.we like to do something fun and enjoyable kalau free time.macam pergi kat something awesome place and photoshoot kat situ.dah jadi macam photographer dah hah kan.then pergi makan.explore the village.explore the food kinda ace ;)  harap berjaya dunia akhirat.InsyaAllah.GOODLUCK SPM !kiss hug .Assalamualaikum

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)