Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
love story and congratulation to kak irinenadiamarcello :*
Thursday, September 13, 2012 • 9:58 PM • 0 Buah Tangan

hai.pasangan yang amat sporting :')

tak silap aku persalinan ke-2 kot ! blue-baby colur kan sis irine ? awesome !

sangat sesuai !

makan beradab :) 


see ! it's soo LOVELY !

awesome bridge ! i love it.

pengantin didahulukan.tetamu di utamakan.sweety tone colour :)

shoot dengan mama and papa mertua kak irine.

moment yang paling di sukai kak irine :*


sayang mama and papa yang tidak pernah hilang untuk seorang anak #hugging !

nak jadi penyambut tetamu boleh. me : selamat datang, terima kasih !


sementara tunggu pengantin lelaki parking kereta.shoot lah .

YA ALLAH ! sweet and pasangan yang amat serasi anugerah Allah.

majlis khatam QURAN (:

auwwww ! chomelll nyeee kak irine and her husband *muka tak habis-2 senyum

pelamin yang dipilih sendiri oleh husband kak irine.katanya family boleh shoot ramai-2 kat sini.puas hati laa

tengah bersiap :) lawa gila kan kakak aku kan > auuww~

i think time nie kak irine dah sedikit sebab KOT :')


ayah kak irine sendiri yang jadi tok imam.akad nikah sedang di jalan kan.

alalala suap menyuap tanda kemesraan ;) heeee

*sebak aku tengok kak irine nangis :'(

TAHNIAH ! nampak nya dah di ijab kabul kan.menangis tanda kesyukuran :)



masa untuk SARUNG CINCIN.btw comel nyee inai :) heeee

cincin ini letak atas lilin eh ? 

salaman suami isteri yang SAH !


photo ini aku suka suka suka nampak macam naisss gila bila dapat fordhead kiss ;)

PHOTOSHOOT dekat pantai !


KAK IRINE ! gambar nie kan mimie damn like (Y) nice background and colour.

:)

Alahaiiiii ~ :)

SAY 'PEACE'

HIHI.comel nye ~ muka kak irine totally macam ACHA SEPTRIASA :)

khatam Quran :')

black and white.


back view. cantik kan 

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)