Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
masih dalam mood spm lagi :)
Saturday, November 24, 2012 • 8:20 PM • 0 Buah Tangan


Assalamualaikum wbt :) eh first thing aku mintak maaf lah biar blog aku eh berabuk tak tentu hala sapa kalau orang dekat dekat dengan screen sapmai boleh selesema sampai kena warded *melampau* haha. tak jawab salam dosa, jawab salam sayang.lol xx. kepada sesiapa yang mention or ask me about the papers , hm. so far alhamdulillah. syukur syukur kepada Ilahi :) cewah macam confident je aku kan --'' actually ade jugeee yang complicated.macam sejarah and physics. sejarah subject yang aku target kot :/ entah macam mana semua yang soalan yang cikgu ajar bagai sampai besok sekolah pun still terus kan class. tak kira hujan panas ribut taufan, cikgu adakan kelas. kami pulak balik rumah study bagai nak rak dengan kawan. balik lagi baca dulu sebelum tidur. sampai suruh julia(cousin)  aku stay kat rumah aku dalam 3 hari macam tuh lah. semata mata nak study sejarah. orang cakap senang nak scor subject sejarah sebab mende tuh kita hafal je kan -.- last last ape yang aku dapat ? kekecewaaan kerana soalan nyaa sebijik macam keling yang baru pandai sebut selepas kelahiran baru. katanyeee laaa --'' gosh ! bukan apa, stress semua jenis perasaan yang alami aku selepas jawab paper sejarah. bagai diri dilanggar bendoza, kata aj tuition. haha ! but i did the best i can. pasrah jelaa kepada yang satu. dengan aku jawab semua soalan walaupun tak tahu, walaupun tak faham apa soalan nak, aku harap i can get A. kalau tak pun A- jadi dah asee. sebab trial i got only 70% ! rasa jugeee dapat result nanti nak A+ :'( kan  kan ? semua orang nak yang terbaik cuma kita perlu usaha jelaa. kalau tak usaha, jalan nyaa ke B. kalau usaha jalannyaa ke A.about physics, ada banyak jugee dok ingat experiment. at least, dapat credit jadi dah kan. bersih siket result nak mintak U mana-mana.lastly, permudahkan lah urusan ku dan kawan kawan ku yang lain. especially for muhammad zakri ikhwan bin m.zaki :* and not forgetful for my bestfriend !

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)