Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
out of blue . . .
Thursday, November 29, 2012 • 12:25 AM • 0 Buah Tangan


Assalamualaikum wbt dan selamat malam bagi yang masih tak tidur nor yang sudah tidur *cepat sangat tidur* haha.rasanya malas nak typing panjang panjang. mean ngomel paceroh pahtu bari cerita. rasanya mesti tak sabar dah kan nak tahu apa di sebalik celoteh 'title' untuk kali ini. haha --'' okay. sebenar benarnyaa kan tiba-2 rasa nak nangis and sayu gila sebab mikir aku dah tak berpakaian uniform dah nanti.dah tade lah mama nak hantar and ambik aku gi ke sekolah :'( lepas nie, i do it forever without any help macam sekarang. sebab semuanyaa aku buat semua family yang support especially dari mama. everything on mama :'( Gosh ! i just wanna shout ! *silent* nanti tak pasal pasal orang kampung kata aku kena sampuk. hah tak pasal pasal lagi habis satu ustaz semua bawak datang rumah padahal member tadok mende pun. haha gurauan semata mata untuk menghiburkan hati sendiri.sebenarnya tengah duduk syok buat lkj tadi boleh pulak aku tweet and posting something before final paper. cewah ! semangat gentar aku nak habis paper (y) padahal kawan kawan aku yang ambik bio semua dah chow dah. just left me and the others yang tak ambik lagi. lepas spm confirm aku and adik aku off to kl.maybe parents aku menyusul kemudian kot.Hm bestnyee kalau muhammad zakri ikhwan ikut kan. alangkah happy nye aku :D fuh ! tapi tak mungkin kot.tapi tiada yang mustahil di dunia ini. tapi bagi aku nie mustahil. Ugh nape lah aku merepek nie --'' chill out guys ! Hm.about lukisan kejuruteraan kan. besok aku ada class lk starting kul 9 pagi :) woooooaaaaaah ! dok sabar dah rasa. kenapakah ? ahu aku. menimba ilmu punya pasal. lepas aku posting ehh, izinkan aku sambung balik buat lk okay ;) haha. mintak izin bagai kita kan. hah told you ! kena beradap and sopan santun walaupun dalam lappy yang tiada perasaan marah sedih kecewa geram and tiada mulut untuk soal jawab. hahaha ! what i'm expected korang yang bace post aku kali nie mendoakan aku supaya dapat result yang baik dan cemerlang dalam spm.want make my family especially for my mama cry for my succeed.InsyaAllah.buktikan bahawa anak dia kedua nie pun boleh berjaya macam anak orang lain :') mama ! wish best of luck for you baby (angah) dengan itu usaha mama dalam susah payah membesarkan angah. hantar angah 24h g tuition kat aj tuh berbaloi dengan bayaran yang mahal. i want you to be proud of you daughter mama.nothing is imposible mama.doamu sentiasa mengiringi kehidupan seharianku ;') Assalamualaikum

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)