Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
HAPPY BIRTHDAY TO ME !
Wednesday, February 20, 2013 • 4:29 PM • 0 Buah Tangan

MY FRIENDS IS MY FAMILY <3 ILOVEYOUALLFOREVER !
Assalamualaikum wbt :') I'm glad to praise to Allah swt because i'm still alive and can still breathing with Allah's help. Thanks to Allah swt.Di mana kita dihidupkan, akhirnya kita akan dimatikan jugaa oleh Allah swt :') So, lets say Alhamdulillah ! Alhamdulillah dan syukur ke hadrat Ilahi kerana aku sudah menjejakkan kaki ke alam yang lebih dewasa iaitu aku dah jadi girl with the age sign '18teen' ! Lol x ! korangg yang under 18teen jangan jealous tau. aku rasa tahun nie pada 'BORNDAY' saya iaitu '19 FEBRUARY 2013' is darn meaningful to me ! do you know why ? sebab kawan-2 aku ada pada BIG SURPRISED PARTY kelmarin dekat pantai pandak chendering.OhmyAllah, darn surprised me ! At first shida texted marah-2 * BRANG ! i don't know why :O lepas tu miro pandi mari ambik aku dengan julia dekat rumah.then, tetibaa je gi pantai pandak.Sakitnyee hati masa miro round tembok tengah tu ada laa dalam 4x >< Grrr ! lepas tu. miro cakap ' mu settle molek laah dengan shida.Ye marah sangat tu sampai aku sendiri pun dia panggil setangg' Hahaha ! Good act x! sampai aku pun dah menggigil mikir ape salah aku dengan shida. kawan makan kawan ?! Langkah mayat aku laah kalau aku buat gitu ke kawan aku sendiri.Aku pun dah ada amin ikhwan dalam hati aku nie *dalam hati hihi.cakap cakap dengan shida.shida macam marah-2 laa aku cakap aku ada main belakang dengan boyfiee dia.Aku memang sakit hati sangat dengar.kalau betul chemed kabo gitu ke shida, aku memang kerat 14 laah dia ! Hahaha ! haa geram aku youoolllssss ! dalam shida marah aku tu, dia kira 1 2 3 ! Aaaaaaaaarrrrrrggggggghhhhhhhhhhhhhh !! Amal curah tepung atas aku ! satu plastik habis atas badan aku.dah laa aku pakai tudung colour hitam time tu. I'm chasing for amal and all ! dalam marah-2 aku kat shida sebab dia bagi aku debooo tahap nak bunuh diri, tapi dalam masa yang sama. bertakung air prigi kat kelopak mata aku nie haa sebab terharu dieorangg bagi big surprised kat aku macam nie. Unbelievable ! Sumpah tak sangka jadi macam nie. Shida kata dia minta maaf sebab reka cerita gitu semata mata nak bagi aku nervous and demi Allah aku tak expect pun diaorang nak sambut birthday aku nie haa. I'm very touching weh *lap air mata ! Sob sob ! Apa yang mengembirakan aku ialah semua girlfriends aku ada dengan aku masa bornday aku :') Shida Amal Julia Bnaa Anis Sara ! and the boys Miroo Nizar Amir Nazmi Clark (nama dia tak ingat) hehe. tak dapat menggambarkan perasaan aku time tu. tapi yang menyedihkan aku Pkaah Miyaa and Mek tak ada time party tu :'( takpelaaaa sayang, keadaan tak mengizinkan kita jumpa kan.Understood. Hm that was a surprised ! loveyouthousand :* Again, orang macam tengok jee kat belakang.so aku pun tengok jugaaa laaa. Double What ?!! Amin datang kat aku ! Ya Allah that surprised me a lot padahal dia baru jee balik sari kelantan.baru sangat je balik :o Ya Allah sempat lagi haa dia datang semata mata untuk aku. menangis aku terharu campur baur dengan gembira. Then photoshoot ! then potong kek ! suap kek ! Aummm :D ape yangg buat aku geram ialah si amal omeyyy tu suka sangat kenakan aku. aku rasa dia banyak sekali kenakan aku haa. tepung laaa. ambik kek tepekkk kat muka aku laaa. habis tudung nge baju.Btw thanks girl ! you made my day !loveyouumuchh amal ! mmuahhhhh ! and kepada kakak aku shida. i knew it ! nie semua mesti plan dia. walaupun macam mana pun. sayangg mu shida salmi ! shida tak pernah lupakan kawan-2 dia :') She's a good ever after friend to me x ! bestfriend forever !loveyouuu! Mmuuuahhh x ! and julia. dia tak pernah hide semua bende dari aku. tak reti berahsia dengan aku tapi that day, you made it ! dia sangat pandai menipu untuk rahsiakan plan itu dari aku. whatever it's thankyou girl x ! loveyaaaa !mmuahhhhhh !  and for my liltle kepinggg girl Bnaa ! haa dia gadis bertudung merah yang comel omeyy tu thankyou for the big surprised me dear ! Bnaa sangat baik dan comel ! Dia nie budak yang bawak kek kemari kesitu kesini. tak dapat nak kenakan Bnaa sebab takut kek tu jatuh je haaa. Hehehe. loveyousayanggg x ! Mmuahhhh ! also to my pendekk girl anis ! She's a cutiest girl.anis pakai masa tu agak comel and muslimah orangnyaa. maklumlaahh baru lepas balik dari sabasun pergi hantar baju.haha.btw mimie tahu anis penat tapi masih celebrated my birth !loveyouuumekcekkkk ! Mmmuahhh ! and also for my kakak, sara bazlin. aku rindu sangat dekat dia tapi alhamdulillah masa tu dia datang walaupun lastmin sebab dia baru balik kerja haa. penat kan tapi she still coming.thanksyou sara.loveyouuuuu x ! muahhhhh ! and for my boys mirooapandi ! thanks for bersubahat dan buat aku pening dengan pusing tembok tu macam orang gilaaa hahahah!! that day dia jadi twin aku sebab pakai baju same. baju jeans ! Ahaha.thanks for being my photografer untuk aku pada hari tu .sayanggg mu twin !! kepada nizar onepack ! haha.thanks weh sebab datang walaupun masa tu dah beransur nak balik dah tapi still gagah posinggg bila orang nak ambil gambar. lol x! nizar pun baru balik kerja act ! and kepada amir nazmi and clark tu ! thanks for coming and that surprised me too !! sayang korangg !! Hehe. and lastly for my sayangggg !! guest who ? of course laaah amin ikhwan :* Thanks for coming in the middle of surprised ! walaupun penat.walaupun baru balik dari kelantan, he still drive by himself untuk celeberated bdayy aku ! That darn surprised me ! dah laa lama tak jumpa.then jumpa dalam aku sendiri tak expect dia datang. Sayangggg awak amin ! Potong kek and suap kat dia. dia suap kat aku. korang ape tahu haa. sweet ? Hahaha. biasa jelaaah. Alhamdulillah we still be together until now. practice suap menyuap sebelum wedding kitaorang nanti. hahahaha lawak doeh ! whatever it's Iloveyouforeveeeeeeer amin ikhwan bin murat <3 Muchloveyouuuu Muuuaaaaaahhhh :* !! Kepada my girlfieessss thankyou so much sayangggggg ! kau laaa kawan yang pertama dan terakhir.Ameen :) friendforever ! bestfriends forever until Jannah !! :)) sampai di sini sahaja coretan hidup dalam menjejakkan kaki ke alam 18teen. coming up for the next post . Assalamualaikum ;)

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)