Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
12/12/12 ♥
Wednesday, December 19, 2012 • 12:18 AM • 0 Buah Tangan

Assalamualaikum wbt :) 12/12/12 !! its that the awesome date don't you ? ramai yang tekan tweet button tentang tarikh tuh kan ? Aku niat kan masa tarikh tu aku tak harap apa apa pun time date tu just bersyukur dengan apa yang di kurniakan oleh Allah swt kepada aku. Alhamdulillah.I got to know this guy masa aku first time masuk tusyen aj :) his name wass . . actually i'm shy to tell you guys because so excited :D haha ! haktuihhh -.- kau orang must believe me. kami tak pernah hayat hidup bercakap dekat tusyen. And seriously first time masuk tusyen, bila dia masuk class, aku just cakap dalam hati *smartnyeeeee* that all :) seriously, aku takde laa timbul apa apa perasaan 'cinta' dekat dia. and lepas kami semua tak tusyen dah.aku just live like an usual .chill ! then pqahhh cakua and shida and aku lepak dekat pantai pandak petang tuh :) we had ICT (ikan celup tepung) Ouh ace ! haha. then lepak laa dekat batu batu pantai tu. pkahh pun cakap laa dekat aku. Eh mimie, mu nak tahu dok ? ade sorang budak laki tusyen dekat kita tu tanya pasal mu masa last tusyen malam tu. Aku macam eagerrr gila nak tahu whos that guy ? sebab setahu aku, aku dok feeling sape sape pun kat tusyen hari tuu :O look at me nw ! i'm effing nervous breakdown ! haha ! pkah pun cakap nama dia 'AMIN IKHWAN' at first, i dont really know whos guy of that name ? O.o haha. Maklumlah aku cuma tusyen dekat situ only one month kan.haha. idk sape tu :) hee. Then pkah pun storyy moment supaya aku kenal dia. Pkahh oun kabo lah.Alah budak laki yang mata dia lawa tu. at first dia pakai spect then pakai contact lens. aku yang ajar dia pakai. haha ! ouh dia tuh. okayy. tkde laah timbul nape nape perasaan masa tu sebab aku bergayut harapan macam orang bodoh dekat somone yang aku tunggu lebih satu tahun nie last we nothing jugeee :) yaa i dont really mind because he just give me image that he's not the right guys for me ! yeah chill mimie ! then pkahh cakap amin ask for my no hp. aku pun *smile* tiba tiba. haha. tak tahu kenapa aku smile sorang sorang haritu. shida nge pkahh cakap 'untunglaaaa' haha. haha ! untung ? yeah dapat fan. Omg ! that my friends :* Then kami kenal kenal kenal. hampir one month. . . . to be continue

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)