Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
Dimulakan dengan bismillah dan diakhiri dengan alhamdulillah ♥
Wednesday, April 10, 2013 • 1:41 PM • 0 Buah Tangan

Assalamualaikum wbt pals! I have something for you guys. This '♥'! I'm disappearing myself for a long time.I'm sorry for all my readers. Ceh, macam perasan je kan. macam lah readers aku ramai sangat.Yang sudi membaca setiap post dalam blog aku nie di ucapkan terima kasih banyak-bayak. nie bukan peraduan siapa baca dia menang ini. i don't ever mind if no one get reading my post.Aku post nie pun just luahkan ape yang patut, story for all and it's make me feel more free kalau update about my entire life kan.GEDEBUSH!! *ade orang simbah air atas kepala* Sad betul. Haa sebab aku namyak cakap sangat kan.Haha.Nie post yang agak kelam kabut maybee sebab aku nak campur aduk kan semangkuk cerita pasal aku, sebekas pasal orang lain, sesudu pasal perasaan aku. so, keep read or i kill yeah! Evil laugh! Trolol.Suasana dalam bilik, mengadap lappy yang baru siap di baiki dan di tukar hardisk nyee kepada window 8 mungkin. di bayar dengan agak mahal sebab katenyeee tukang repair tu harga hardisk melambung tinggi. kepale hotakk hang! habis duit di bedal nye.Sad okay! Hahaha. i'm just joking and thanks sebab walaupun agak lame aku membujang berjanggut menunggu lappy aku nie. Akhirnya siap jugee! yeay! *laga kepala* Auchh! sakit oke.Heheh. Actually aku suka update blog menggunakan lappy and keyboard kepunyaan sendiri sebab lebih kepuasan mungkin.Kata amin, main lappy sepuas hati seperti 'lepas gian' Hahaha! kelaka betol honeystar aku tuh. and i'm his cococrunch for sure! Eh i'm his milk. tanpa susu, makan honeystar tak best kan. So milk complete his meal. Merepek kah aku ? lol. sebenarnye hari nie aku last day test kereta dekat ganda sebab besok aku kan mengadap pakcik berjanggut garang sebelah aku. JPJ FOR SURE! Ohh God. Demi Allah takutnye bukan kepalang lagi. gelisah je duduk rumah nie. dah lah dekat rumah aku kereta takde yang manual. So how i'm gonna keep learning ? I think it's too late maybe sebab jpj dah besok dah. So tawakal pasrah redha. That's all i need now :) senyum sinis, mate ke atas! Hanya perlu banyak doa supaya aku tak gabrah semacam besok bile test dengan jpj. make me cool! kata girlfie, watlek watcool watpeace! peace sungguh dah nie. kalau lulus besok, memang bersyukur tak terkata lah jawabnye! haha. mamam pun dah berdebar sangat dah. Yelahh kan, anak die sorang nie dah test jpj besok. mama pun tak pernah tengok aku drive ceganee. Haih --'' bimbang aku gini.And i wanna say a big thanks to Mohd zakri ikhwan sebab dah ajar aku semalam. yeah! walaupun hampir langgar dua orang kemboja semalam dekat pelabuhan tapi sempat break! kemboja tu senyum lebar lagi. so buke tingkap, say 'SORRY BANG' hahaha! that's how we learn yesterday. Semalam kereta pun tak hidup dekat traffic light. so, emergency signal is ON! Ohh my God, memang berpeluh sekali semalam. Whatever it's thanks okay!


The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)