Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
storyy mix :) XD :D :') :'( :(
Monday, November 21, 2011 • 10:04 AM • 0 Buah Tangan

assalamualaikum nd hello monday . its raining now . sejuknyee :|
depends on title kt ats too sure korang b askin 4 forr urself an pe yg aku nk tlis . aku sent banyak sgt text kat die smlm kan . then xeply . punye lahh tgu . kol xakad , text xjwb <sob sob>
:') rupenye esok kan aku bngn nk solat sbuh ade mcg dri die . HAHA ==' pass tgk text die tros bngun :) lega plak rase . rupenye die tido :|
malu ase sbb aku sent text agak piffle lahh kat die . huh ~

    then , aku cdehh sgt time bce text ke-2 die . please dont write it again . die text ''klu panjang umo .. b nk hembuskan nafas terakhir b nge syg ''
. OMG ! please jgn bt syg risau mcm nie . dis is because myb aku sent text kat die 2 touching ckett . aku klu boleh nk hbeskan mse dgn die jee tp ape kan daye .. aku nie bkn jenis sng kua . uhh! aku sebak gile mse bce text die 2 cz aku ade bce blog girl nie .ahh ~ menyayat hati gile . please click this to read dat http://zizie-teo.blogspot.com or sugar bunny storyy(: .
please sedekahkan al Fatihah kat arwah faiz bf kepada gadis blog nie :'( . aku cdehh gile bace . smpai menitiskan air mata . klu die betol-3 sayang kan gf or bf die ... die pun akan touching :( .


    kita boleh berdoa je agar arwah faiz dicucuri rahmat dan ditemptkan di tmpt org beriman . kepada kak zizie-fully taken by him . banyakkn bersabar . everythin happen forr reason rite . Allah swt lebih sygkan arwah :) and kepada kedua-2 family girl or arwah side . hope bnykkn berdoa nd bcekan surah bnyk-2 kat arwah :') . aku touching sbb :') aku pun penah hilang org yg amat aku cintai iaitu arwah papa aku (mazelan bin muhammad) since aku 5 years kat mentakab,pahang . YA ALLAH ! betapa sedeh nyee mase org yg kite sayang meninggalkan kite kan ... Allah sajee yg tau kan :'( . then , mama got married again with some1 who nice person. alhamdulillah . but , selama arwah papa pergi dr hidup aku . terasa 50% dri hidupku kosong sgt :'( . klu sape-2 yg xthu semua dri hidup aku slma nie . nie yg aku crite kan . pass papa pulang ke rahmatullah . mama terus balek kampung dduk nge nnek kat chendering .
then , kiteorang sbgai anak-2 mama . we try support mama back . happy kan mama . btw , dsmpingkan happy kan mama , we ol sad with or late father . gone by no says . wlaupun aku mse 2 5 thn , tp Allah kurniakn aku perasaan faham dn cdehh sgt . smpai aku pun bolehh lelah dgr papa got xcident with big lorry otw balek buke pose kat rumah mse kiteorg stay kat mentakab .
do read al-Fatihah for my late father :') sayang papa!!!!!!!!!!!!!!

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)