Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
balik sekolah ==' penat :')
Sunday, February 26, 2012 • 4:30 PM • 0 Buah Tangan

Assalamualaikum wbt ol my sweetie/handsem readers :'') sorry semalam xsempat nk post sebab lappy mama ambik simpan sbb baby buat hal . sape baby ? bkn aku punye boyfie lahh .baby tuu adik aku (noor shahiera natasha) nama kami semua seme panjang panjang . jangan jeleous okay . haha just kiddin okay . hmm so sekarang nie dpt post somethin because mood mama : awesome jugak :p hehe . okay back to one .

petang semalam : jalan jalan g umah alyaa shuk :') saje je . tekpong boring duk umah . awesome sangat sbb papa g outstation soo aku take advantage lahh . hehe , bkn cm tuu lahh . saje g round round . mama already know okay . aku bawak lahh adik nd baby . then mase balik too . aku,adik,baby nd alyaa gendong 4 orang sekali . haha ye ahh . ''pakcik yg tgh siram pokok bunge too looked at us TWICE'' haha . malu lahh jugakk tp wt relex je . Allah saje yg tahu sorang sorang kalau suke mesti dk egt dunia :D

semalam : aku on call nge alyaa shuk . teman dia buat ''bread puding'' woo woo best kan . ye ahh alyaa too buat puding tgh malam . sbb alyaa nk buat untuk aku , moktee , p-kah nd anis :'') heuheu . then acc timer untuk buat puding too in 45 mins . then t'silap timer . so jadinyaa hanguss -,- haha . but tasty gilerr okay . cume hangus siket jee . thanks alyaaa :'') sayang kau sangat sangat . cube dulu kan . so nanti aku nk try pulak buat bread puding . kita compare sama dia haha .

semalam- in da same time . aku on call nge my prince :') happy gila dapat dengar suare b . ohh my ..imissshimsomuchh acc :'') acc hari nieyy b ade exam . so lets pray da best for him . jom ahh doa same . kalau kau semua xtolong aku doakn b . aku cubit sorang sorang haha . just kiddin ' . nk doakn seseorang mesti dgn hati yg tulus nd eclass kan :') baru lahh senang dimakbulkan Allah . InsyaAllah .
syg tahu b boley buat . soo try da best one kayy . i know u can do it because u can do it much better . trust me nd trust effort can give u better result . Amin amin . dulu turn aku exam .nd now its you turn b :)
sayang b sangat sangat . . cium peluk haha

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)