Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
still no respond =='
Friday, March 2, 2012 • 6:44 PM • 0 Buah Tangan

I miss you b :(
Assalamualaikum wbt sweetie/hansem readers :) hope u ols well . sekarang aku x nak cakap banyak . start with aku punye post . aku sedih sangat sangat sangat . semalam egt dia text ahh aku but still doesnt ve a respond . OHMG ! dia exam dah habis mase hari khamis ohh then aku tahu lahh dia sibuk sangat dengan HTA nd KOT . pe salahnyee kalau dia reply sekeping text ke aku -,- susah sangat ke haa ? ohh my.. aku tido xlena . along je paham aku sekarang . aku tido selalu kejut malam malam sebab teringat kan dia . ke aku dah gila ? susah sangat ke nak text aku walaupun 1 min . susah ke MZI ? aku dah macam orang bodoo sekarang nieyy . makan pon dah x lalu . jangan cakap aku too much okay . aku text k ghah tanya sal dia balik ke x weekend nie . then k ghah cakap 'xbalik . balik next week. then bile aku story kat k ghah . k ghah ckap myb dia sibuk nge sukan plak . ye ahh aku paham . sekurang kurangnyee text ahh sekeping :'| jangan buat aku jadi sasau macam nie. xlarat dah nak main tekanan gini . Acc aku teramat rindu kan dia. bile bangun jee tengok hp kot kot ade ahh respond dari dia . when my hp gor ringing . I thought him but No ! hanya Allah je tahu betapa seksa nyee aku . aku ade buat silap ke ? nk kate aku curang , memang aku xpenah curang pon sejak kami bersama . seriously dok nawok okayy . Ya Allah tolonglah hamba mu niey . aku ase macam silly dah sekarang . nak cakap dia xperasan text nd kol aku xjugak sebab kejap kejap dia on/off hp dia . takpe lahh dis is call fact . hurm-,- aku benci dalam keadaan macam nie . Assalamualaikum readers - sorry semalam x continue post sebab terlampau dissapointed =='

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)