Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
Saturday, May 5, 2012 • 1:19 AM • 0 Buah Tangan

i always cry for the same damn thing :'(
Assalamualaikum nd goodnight peeps :) (senyum terpaksa) Ya Allah ya tuhanku . berikanlah aku kekuatan dan ketenangan kepada aku :( on 3.o5.2o12 dia text aku .malam lah . it's not my expectation yang he 'll came and text me again . aku cam SURPRISED/HAPPY giler kot bile tengok kat screen hp ade text dari dia . when i opened da text (received : Assalamualaikum) (sent : waalaikummussalam) and bla..bla..bla.. dulu walaupun kami tak couple we still calling eachother with da same caller :( but ol is gone peeps ! yeap aku tak kesah lahh lu panggilan swetttt tuu hilang sebab aku tak de hak cikett pon nak marah or something kay dia sebab ther's nothing between us again kan . but he change a lot peeps . the way he texted me nd everything about him and it's make me doesn't know him . siapa dia ? dia bukan orang yang same yang aku penah kenal dulu . already 1 month 3 days he does'nt texted me . it's make me asked myself . eh wujud agi tak dia dalam hidup aku ? tapi dia.... ??? :'o time niey jugak aku rase dah b'puluh puluh kali aku kol dia but langsung no answer dari dia . besok dia dah balik hostel , aku ingat nak kol lah dia malam nie . tapi kalau macam nie lahh cara dia . better gooo awayyyyy ! why dia datang when i'm trying to forgot him ? huh ? why ??? aku try nak lupakan dia tapi i can't :'( aku tak tahu nak storyyy kat sape sape lagi :-? God pleasee help me . aku nak dia yang dulu . aku tak suruh pun dia text aku 24h but please text aku dengan baik je . nie macam tak nak text . sokayy aku tak paksa pon tapi please jangan penah lagi bagi harapan yang tak akan kau bagi . mayb semata mata tak nak aku sedih :/ semua tuuu dah tak de gunanyaa lagi lahhh ! i'm give up .
p/s : no hard feeling InsyaAllah

♥GADISEMASA♥ Assalamualaikum and ve a nice dream peeps *besok aku tuition physics :)

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)