Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
i'm into KADET POLIS.what about you all ? ♥
Sunday, July 29, 2012 • 8:39 PM • 0 Buah Tangan

 ♥  KADET POLIS ALWAYS THE BEST TEAM 
Assalamualaikum w.b.t depends on post caption kat atas.baru nie kat sekolah aku adakan hari sukantara besar besaran laa.i mean before kita start puasa.hm tak ingat dah date dia sebab baru baru nie aku bukan into blogger sangat kan. dah lame tak post so tak ingat date.hm i'm so sooryy okayy :') aku seperti biasanya selalu ambil bahagian dalam kawad kaki untuk kadet polis laa.yee laa kita nie kene tunjukkan contoh yang baik dalam persatuan uniform masing masing sebab aku sebagai naib pengerusi kene in charge dalam apa apa yang terjadi dalam unit ku :D so kita enjoy ! cikgu kamarul hari tuh macam busy siket laa urus hal-2 sukan nie. so safwan kena jadi command untuk kawad kaki.fuh hari tuh aku dengan sibuk nak siapkan kerja kursus addmath lagi sebab cikgu fz silap tengok date macam mane ntah .so,kena hantar project in two days.kadet polis pulak always adakan latihan petang or pagi pun buleh jadi jugak.dengan usaha sepasukan kadet polis yang amat gigih dan on time selalu bila ade kawad.akhirnya ditabalkan pasukan kadet polis dapat no 1 dalam kawad kaki sekolah.Ya Allah !time tuh macam kejut GILA and still askin eachother.''betol ke ni'' ''salah tengok ke'' ''dok caye aku'' then masing masing tengok kat pasukan KRS.then cikgu umum sekali lagi yang kadet polis won ! kami pun apa lagi.jerit macam orang gila doh.Alhamdulillah Ya Allah.disebabkan pakaian kami yang full time tuh and comitment yang diberikan oleh pasukan kadet polis (Y)

GADISEMASA


The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)