Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
HAPPY EID PEOPLE :*
Wednesday, August 15, 2012 • 11:19 PM • 0 Buah Tangan

AINAN TASNIM - AKU SUKA DIA
Assalamualaikum semua and have a nice fasting.heh nak raya dah ork ? i hope everything already settle down as last year ;) post nih pun macam ''kad raya'' kot. hihi XD baju raya berapa pasang ? puasa penuh tk tahun nih ? kuih raya dah buat ? haha sekali sekala bussy body dkpe kan ! duduknya saya di sini ingin memohon seribu kemaafan atas kelakuan saya selama ini.harap dimaafkan lah ye.tadi kat sekolah dah bersalam salaman peluk cium dah dengan cikgu and kawan kawan ku :') ada yang meleleh air mata macam air paip dah.tak b'henti henti nangis nya especially aku lah.lol.start forgive and forget dengan member, start sebak kot.macam nih hah :'( hihi.aku dah maafkan semua orang yang pernah buat aku rasa KO selama nih.semua manusia tk sempurna so dengan nak menjelma syawal nih.jom ar sempurna kan amalan.hah kan bagus XD heh korang pakai baju kaler ape ye first eid day ? heee mesti comel handsome belaka kan.hihi.aku rasa cam not feeling enough nak raya eh sebab trial lepas raya kot.kalau raya gila gila potato, alamatnya tk sentuh buku laa aku.orang lain tkpe, tk sentuh buku pun dah pandai dah :) trial penting kot.lepas trial, SPM is coming !! pergh :-/ Ya Allah.tolong lah hambamu ini :') kepada spm candidates 2012 goodluck all of you ye.do the best in your test.banyakkan salawat sebelum semasa dan selepas menjawab paper.Especially to warga smk padang negara.hope you guys enjoying the eid :') setahun sekali kan.same lah dengan spm.InsyaAllah.aku lame dah tk onl eh.onl nih pun di sebabkan nak wish happy eid.yelaaaaah tk sempat nak post kad raya.post dalam nih pun jadi lah :) kayy nak out.besok ade class physics pulak :) have a nice fasting people :* Assalamualaikum

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)