Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
MY DAY !
Thursday, November 29, 2012 • 3:45 PM • 0 Buah Tangan


Assalamualaikum.seharian hari nie aku menghabiskan masa di bilik media (lkj's room) ada class tadi. start pukul 9-12 tapi aku balik dalam pukul 1 lebih macam tu lah. sebab semangat macam lah study lk nyee bersama classmate. Alhamdulillah sokongan padu untuk datang class tuh semakin ramai lah sebab semua dah sedar yang spm tuh sekali seumur hidup.tiba-tiba nenek aku mari celah 'baru nie mak tengok  dalam berita, umur dalam 50-an pun ada yang ambik spm balik (mak aku tuh nenek aku lah.sebab panggilan memang cegitu.for my mummy, i called her mama) ''aku pun terus diam.dalam hati , okay you win grandma'' haha. tengok tengok orang umur puluh puluhan pun boleh ambik spm balik. tapi sebaik baiknyaa kan kita nie kena lah bijak mengatur langkah dalam hidup.mean kita tak perlu membuang masa dengan duduk lepak lepak,buat kerja yang tak mendatangkan faedah. last last tengok kawan kita berjaya, barulah kita nak menyusul kembali dengan ambik spm balik kan. tak perlu lah macam tuh. tapi kalau nenek nenek kita yang ambik spm balik tu. Syukur Alhamdulillah sebab ada kesedaran nak berjaya :) so as cucu or cicit kepada nenek kita. hendaklah kita support mereka habis habisan.sampai ke titisan terakhir katanyaaa kan.hah tolah balik pasal nenek nenek for awhile.haha ! kelas lkj tadi alhamdulillah baik.walaupun dalam keadaan lapar pergi class. Allah masih bagi aku kekuatan untuk tahan dari lapar. start bangun tido, mandi and terus heading to class sampai petang. fuyooo ! bila sampai rumah, terhidang terus makanan depan mata. alangkah memahami nyaa family aku. bukan setakat mama dengan nenek je masak. dengan papa aku sekali join masak.hobi papa memang masak pun.eh jangan silap sangka okayy. bukan MR MAMA tapi MR PAPA.alahaii kalau teringat nama cegitu, bayangan papa aku nie macam lembut ke ? oh nom nom .No lah.tapi Alhamdulillah kewajipan papa dalam melaksanakan tanggungjawab lain tidak dilupakan sama sekali. same goes to mama. aku sebenarnyaa adalah insan yang paling bertuah sebab dikurniakan mama yang penyabar penyayang cantik cekal tekul tegas dalam melaksanakan tanggungjawabnyaa :') i'm so lucky babe.yeah yeah ! yang paling special she's open minded and cheerful mom.mama sangat ceria. boleh menjadi kawan,ibu,kakak,adik,abang,papa,nenek,datuk and semuanyaa bagi aku. she's everything for me.sampai di sini sajaa okay. sakit pinggang dah dari tadi asyik duduk tercongok je posting something untul you guys.sampai berjumpa lagi di lain posting. Assalamualaikum

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)