Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
❤ FREEDOM ❤
Thursday, December 6, 2012 • 2:03 PM • 0 Buah Tangan

Assalamualaikum semua terutama kepada spm candidates yang telah 'MERDEKA' sepenuhnyaaa. Eh bukan merdeka 31 ogos ke ? haha. pun boleh.Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana aku dan yang lain sempat habis peperiksaan dengan tenang. tapi aku akui subject lk complicated siket hariniee. tapi apakan daya tawakal jelaaa.Alhamdulillah 3x. tadi on my way dari rumah kul 7 suku.dengan perut kosong rush gi sekolah -.- sakit perut kot. Then mama ajak gi breakfast dulu tapi aku tolak sebab dah lewat. pukul 7.45 dah kena masuk dewan dah.So, straigh to sch lalu laah. sampai je sekolah. sunyi sepi sekolah. deborrr mari beto --'' haiyaakkkk nak kata dah start exam.tak akan kot sebab start exam pukul 8 pagi. then ayo dengan pudin tetiba datang. Fuhh -..-'' haha ingat ke tkdok orang tadi pahtu ayo cakap orang baru datang 3 orang. padahal masa tuh pukul 7.40 dah. 5 mins left nak masuk hall.Aikk relax je bebudak yang lain datang sekolah dengan mata panda diaorang. eye back you know ? biasalaah study sampai pagi.tak bengkak guane mata sorang sorang (y) then lepas ketua pegawas datang apa semua. kitaorang di beri announcement suruh masuk hall. masuk laa dengan beg lk yang sedia dan semngat nak jawab lk.yang paling semangat sekali pudin laah.budak top 10 sekolah pro lk. kata guane ngakk. tapi kesian kat dia sebab sakit bahu. kurang perfect nak buat lk sebab bahu sakit.Gab 10 hari niee dia main lk jee. Usaha tu penting (double y) masa menjawab 2 hour and 30 mins. class kami jelaa duduk exam tadi.bunyi cicak jelaa dalam dewan tadi. pahtu bunyi pembaris jatuh laa, pengawas bergosip laa. haha macam macam but they all effing sporting (Y) dah laah baik.Pergh terbaik laa.lepas jawab punye jawab, time up ! check ic and angka giliran apa semua.then gurau gurau dengan pengawas.salam bersalaman :) we won't for get they all :')

tanpa melengah kan masa aku dyrah izati anis naik motor and gi rumah izati.kau tahu ape plan kami ? baca laah lagi. haha ! sampai je umah izati. tak jauh dari sekolah. dalam 8000 batu jugeee laa. lol.depan mydin kuala ibai nie je rumah dia. kitaOrang plan nak kenakan budak budak yang lain dengan buat air sirap pekat, masukkan ramuan yang penting ialah garam halus and garam kasar (YY) gilaaa kam kami ? haha .siap suruh diaOrang tunggu dulu sebab kami cakap nak buat jamuan laah siket. balik pun nak gi ambik makanan and air dulu. haha ! 100% percaya.Terbaik ! haha! kami pun buat. rasanyaaa ada satu tabung garam jugeee kiraOrang letak.haha ! darah tinggi laa.Ops terlebih sudah. sebelum tu kami niat nak main main jee. takut jugeee ada nape nape ke anak orang kan. sape tahu .haha! letak dalam jag besar  sekali dengan ice lagi. memang nampak the best sungguh laa. cuaca pun kira uat semua dahaga and we expect diaOrang akan minum air sirap tanpa was was.after that, ride to mydin and beli 2 botol air mineral besar. 1.5 liter dalam 0.79$ satu botol. then beli kerepek 2 bungkus. habis dalam 10 ringgit lebih jugeee laa. rinde again sampai laaa kat sekolah.tanpa segan silu dan malu kami ajak semua budak class minum air dengan serentak. sebab katanyaaa nak sambut merdeka kangg kena laah serentak :D lol.semua lelaki dahaga tahap gaban and minum laah air tersebut. Ya Allah they was so funny. serentak semua lelaki semburrrrrr habissssssssss. hahahahaha! you should see that guys face.aku dengan yang lain hape lagiii gelak tak kira class lain yang tengah exam.lantak laa -.- haha !

haaa tu laa minum tanpa bismillah.macam tu laa jadinyeee. lepas tu budak-2 laki terus kejar aku and yang lain. baling air sirap pekat tadi. Ohmaiiii, disebabkan terlalu pekat, lekat warna dekat tangan dengan baju. minah merah dan awang merah ! semua merah kot. haha ! that what we called 'FREEDOM' ! mak guard dengan cikgu tengok jelaaaa. yeah ! walaupun diaOrang marah memang buat bodohhh jeee. for a third time, aku kena dekat kedai moknik. pudin cuah air paip letak dalam satu botol besar dekat aku :( macam cameron highlands doh rasa.lol sejuknyeeeee >.< dia balas balik sebab bagi kat dia air sirap tadi. serve you right buddy ! hahahahahah ! then kami lepak lepak and balik :') the End. for short Only. gambar ? ada dalam cam and phone. malas agi buat masuk. penat nieee. baru balik. kayy Assalamualaikum .

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)