Dashboard | +Follow
♥My Secret Online♥
Allahuakhbar :')
Tuesday, December 4, 2012 • 7:55 PM • 0 Buah Tangan

Assalamualaikum wbt semua :) Alhamdulillah aku masih dipanjangkan umur untuk terus hidup di muka bumi ini dan berupaya untuk menaip lagi cerita mengenai kehidupan aku yang serba kekurangan ini. haisshh --'' macam orang yang dah tenat je aku cakap nie kan.SubhanAllah ! tak habis habis lagi class lkj aku. tkpelaa lusa dah pun exam lkj. besok ade lagi. selagi cikgu berupaya nak buat class, aku akan terus pergi :) Alhamdulillah hujan jugee hari niee kan. lebat pulakk hujan.haha ! bangun tidur dua kali mam kejut then dyrah call cakap dia dah sampai sekolah. class start pukul 9 pagi tapi pukul 8 suku dah ada sekolah dah.punyaa laa awak semekk tuh pergi.tkpe semangat nak belajar lkj. kau ape tahu *jelir* haha ! sorry terlebih sudah.Maaf yee gurauan hanyalah semata mata. tkde kaitan yang hidup dan yang mati.Eh what piffle i am right ? Err --'' nie tengah siap sipa nak pergi rumah izati nie. tiap tiap malam kitaorang stayback study.yelaa mama pun on je bila aku cakap nak pergi mana mana. pengorbanan mama takkan aku lupakan :') spm sekali dalam hidup je kot.heee kan ? haha. baru baru nie aku dengan family pergi TTI (taman tamadun islam) alaaahh, yang masjid kristal tuh. Eh ? buat ape aku pergi sana? kau jangan pandang rendah dengan terengganu. everything can get here meyh. keropok lekor paling khauwwww khauwww kat sini tau.haha ! kalau sebut 'KEPOK' ahaaa terengganu laah paling the best ever.yelaaah aku mama baby and adik je pergi sana. boring duk rumah so pergi laah jalan jalan. papa mana ? along mana ? papa pergi outstation. along belajar kat kuala lumpur nuh. nak tengok gambar kami tak ? macam duduk negeri arab je bila masuk dalam taman monumen. otherwhich kami naik bot jugee. thanks ayah long tolong bagu service baik punya kat kami sekeluargaa ! big thanks ! tegok gambar dah ada kat atas. nie baru gambar aku. nanti next post, aku upload gambar family aku bebanyakk okayy. gambar tak masuk lappy lagi. ade dalam cam.Okay see you in other world.byee assalamualaikum ;)

The Hijabi Girl~
Lap kaki dulu sebelum masuk!
Assalamualaikum WizardsLove! Nama yang parents aku bagi panjang.tetapi apabila diringkaskan menjadi 'MIMIE'.So call me maybe.17 teen.proud to be Malaysian girl xx ;) and i'm bb' user.Do follow my twitter and blog aku yang tak seberapa nie okay.Heart ? keep telling i'm single but not avaiblable ♥ Thanks xoxo D!




CINTA AWAL DAN AKHIR
Selamat Hari Raya 2012


One BIG family.Not really big but enough to say 'cheersss'

KANDUNGAN BUKU HIDUP AKU


Hati saya telah di kidnapped
cinta tidak boleh ditukar ganti macam 'spender'


Here me again. this is real me :) i love wearing hijabi.All i do just for the sake of Allah swt.Ameen ;).Alhamdulillah saya sudah melaksanakn satu kewajipab yang wajib di ikuti dalam Islam.
In Shaa الله Bakal Imamku AMINIKHWAN
He's my prince and also my loveboo.Dear Girls, back off please :3


Assalamualaikum wbt and salam sejahtera for non muslims :) I don't care what people say, i'm in love with you.Dia jaga saya, saya jaga dia.menuju ke jalan yang diredhai الله swt.Harap dia lah yang menjadi cinta yang halal dunia akhirat buat saya.Saya bukanlah secantik sebaik sesuci selembut Siti Khadijah tetapi saya cuba untuk menjadi baik kepada dia dan semua orang and especially for my love ones ALLAH SWT TAALA! :)